?? بازی بعدی رئال مادرید در تورنمنت آئودی کاپ
?? تورنمنت آئودی کاپ
??رئال مادرید ?? تاتنهام
?? سه شنبه 8 مرداد
? ساعت 20:30
?? ورزشگاه آلیانز آرنا
?? پخش زنده از شبکه ورزش
»» اگر تمایل به داشتن یک عکس پروفایل جدید از ستارگان و لوگو رئال مادرید دارید پیشنهاد می کنیم عکس پروفایل رئال مادرید را از اینجا انتخاب کنید.
نتایج نظرسنجی های مارکا
?
?مقصر نتایج بد رئال ؟
زیدان 34??
بازیکنان 33??
مدیران باشگاه 33??
?
?زیدان فرد مناسبی برای هدایت این پروژش ؟
64?? خیر
36?? بله
?
?اگر جای زیدان بودید چه بازیکنی رو عوض میکردید ؟
69?? فرصت به بازیکنان جدید
30?? درخواست خرید بیشتر
13?? تغییر تاکتیک
8?? آرامش و اعتماد به نفس
?
?رئال به خرید پوگبا نیاز داره ؟
60?? بله
40?? خیر
?
?با خرید فقط پوگبا مشکلات تیم حل میشه ؟
92?? خیر
8?? بله
?
?رئال برای خرید نیمار تلاش کنه ؟
60?? خیر
40?? بله
?
?رئال این تابستون خوب تقویت شده ؟
80?? خیر
20?? بله
?
?کدوم خط باید تقویت بشه ؟
هافبک 45??
دفاع 28??
حمله 23??
دروازبان 4??
?
?کدوم جوان ها باید توترکیپ پررنگ تر بشن ؟
43?? وینیسیوس
21?? براهیم
22?? کوبو
24?? رودریگو
?
?خامس بمونه با فروخته شه؟
71?? بمونه
29?? فروخته بشه
?
?کدوم بازیکن قدیمی فروخته بشه ؟
ناچو 73??
مارسلو 72??
کروس 71??
مودریچ 53??
وازکز 73??
ایسکو 66??
بنزما 52??
»» بازی رئال مادرید و بارسلونا
»» ال کلاسیکو
»» بازیکنان رئال مادرید و همسرانشان
»» برنامه و نتایج بازیهای رئال مادرید
»» ساعت بازی رئال مادرید امشب در همین صفحه بروزرسانی می شود
»» نتیجه و خلاصه بازی دیشب رئال مادرید در همین صفحه بروزرسانی می شود
»» بازی بعدی رئال مادرید در همین صفحه بروزرسانی می شود
رپورتاژ آگهی (به انگلیسی: Advertorial) به شکلی از آگهی گفته میشود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانهای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه میشود، در حالی که آنچه آنها میبینند، میشنوند و میخوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبههای ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است.اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال 1945 به ادبیات انتقادی رسانهها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانهها، رپرتاژ آگهیها بسیار مؤثر است و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهیها تصویب شده و میشود. دیوان بینالمللی تجارت در قانون آگهیهای خود که در سال 1997 به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات میشود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند در سالهای اخیر مواردی برجسته از این پدیده در تلویزیون دولتی ایران مشاهده شده که از جمله میتوان از برنامه عمو پورنگ که داریوش فرضیایی آن را تهیه کرده نام برد. از آن گذشته، موارد دیگری از رپورتاژ آگهی در رسانههای ایران وجود دارد که منتقدان را وادار کرده خواهان تصویب قوانینی برای مقابله با رپرتاژ آگهیها شوند.
امروزه نیز بعد دیگری از رپورتاژ آگهی را در فضای اینترنت مشاهده میکنیم به گونه ای که یک مقاله در قالب یک پست عادی به یک سایت اضافه میشود که درحالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است اما در اصل یک متن کاملاً تبلیغاتی است که کاملاً سازمان یافته و با اهداف تبلیغ یک محصول یا یک سایت است که شامل چندین لینک به سمت وب سایت تبلیغکننده است، هماکنون سایتها و شرکتهایی هستند که در قبال ثبت رپورتاژ آگهیمبالغی نیز از شرکت تبلیغکننده دریافت میکنند.