توزیع ماهی قزل آلا

فروش ماهی قزل آلا,خرید ماهی قزل آلا,ماهی قزل آلا,توزیع ماهی قزل آلا

توزیع ماهی قزل آلا

فروش ماهی قزل آلا,خرید ماهی قزل آلا,ماهی قزل آلا,توزیع ماهی قزل آلا

طلا و سکه

طلا و سکه

نرخ و قیمت روز و زنده طلا و سکه در بازار آزاد تهران

با افزایش روز افزون سایت های اطلاع رسانی در اینترنت ، درک ارتباط موضوعی و مفهومی مابین اطلاعات ارائه شده در آن روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. از این رو سعی کردیم بستری مناسب جهت فراهم نمودن ارتباط و اطلاعات کاربردی را برای شما عزیزان فراهم آوریم. 
رسالت زر توانایی بخشیدن به کاربران گوناگون خود در زمینه طلا و جواهر ایران و سایر نقاط جهان است. ارایه اطلاعات مهم و ارزشمند و ایجاد ارتباط الکترونیکی با تولید کنندگان ، فروشندگان ، بنکداران ، آموزشگاه ها و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که به هر نحوی با این صنف و صنعت در ارتباط هستند ، یکی از اهدافی است که در رسیدن به آن گام برداشته ایم. 
از این رو اخبار ایران و جهان در کلیه مجموعه های اصلی و فرعی که به هر شکلی با زندگی مردم عزیزمان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ارتباطند در زیر شاخه های مرتبط در زمینه کاری و صنفی به نمایش در می آید. 

قیمت روز طلا و سکه در تهران

ویژگی جدید واتس اپ برای کاربران

 این امکان پیش از این در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دیگر مانند تلگرام موجود بود و واتس‌ اپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، به تازگی تصمیم به اضافه کردن این قابلیت گرفته است.

Whatsapp یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان جهان است. این اپلیکیشن که متعلق به فیسبوک است به تازگی تصمیم گرفته امکان نقل قول پیام‌ها را که پیش از این اپلیکیشن‌هایی مانند تلگرام ارائه کرده بودند، به سرویس خود اضافه کند.

هنوز مشخص نیست که آیا این امکان برای تمامی کاربران ارائه شده یا تنها در نسخه‌های آزمایشی موجود است. برخی افراد توانسته‌اند از این امکان در نسخه‌های پایدار اندروید و iOS استفاده کنند. نکته‌ی جالب توجه این است که این امکان بدون بروزرسانی اپلیکیشن بله آن اضافه شده است و بروزرسانی خاصی نیز تا کنون در گوگل‌پلی و اپ‌استور ارائه نشده است.

به احتمال زیاد این قابلیت به صورت عمومی برای تمامی کاربران عرضه شده است. برای آزمایش این قابلیت می‌توانید پیام ارسال شده توسط شخص مقابل را انتخاب کنید و با فشار دادن آن وارد منوی پیام شوید و در آنجا علاوه بر گزینه‌هایی مانند ارسال مجدد یا پاک کردن، گزینه‌ی پاسخ را نیز پیدا کنید که در صورت انتخاب آن، پیام فرد مقابل در بالای پیام شما به نمایش درخواهد آمد.

آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام telegram delete account

آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام 

آموزش حذف اکانت تلگرام

حذف اکانت تلگرام