توزیع ماهی قزل آلا

فروش ماهی قزل آلا,خرید ماهی قزل آلا,ماهی قزل آلا,توزیع ماهی قزل آلا

توزیع ماهی قزل آلا

فروش ماهی قزل آلا,خرید ماهی قزل آلا,ماهی قزل آلا,توزیع ماهی قزل آلا

گل من خبرنداری دل گلدونت میگیره

کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد؟ من که نه سنگ بودم نه کوه من چرا تنها شدم؟
*******************************

گل من خبرنداری دل گلدونت میگیره/اگه پژمرده باشی گلدونت برات میمیره/گل من بگو که اونجا دل تو برام میگیره/گل من نگو شکستی گلدونت عزا میگیره.

*******************************

همیشه سکوتم به معناى پیروزىتونیست،گاهی سکوت میکنم تابفهمی چه بی صدا باختى

*******************************

حرف هست…به اندازه ى یک دنیا هم هست…سکوتم از بى کسى است!!!

*******************************

این عشق براىمن هیچ نداشت اما،گلهاىبالشم راباغبان خوبى بوداشکهاى هرشبم!

*******************************

عشق یعنی گم شدن، پیدا شدن/عشق یعنی غرق در رویا شدن/عشق یعنی حسرت دیدار تو/عشق یعنی من شوم بیمار تو.

*******************************
چقدردراشتباهند-آنانکه به جاى ساده گرفتن زندگى آن راسرسرى می گیرن

*******************************

همبازى هایمان را تا وقتى دوست داریم ، که خوب مى بازند!
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.